op zoek naar penelope, dag 2

o

Als je aan de wedstrijd om een droombaan mee wilt doen, moet je het goed doen. Dus stond ik vroeg op vandaag. Het borrelde en bruiste in mijn hoofd. Zoveel creatieve wervingsideeën kwamen er in me op. Die moest en zou ik aan het papier toevertrouwen.

Campagnemiddelen
Dat niet alle ideeën even realistisch en haalbaar zijn deert niet. Als je de community manager wilt zijn van een zorgverzekeraar die zich richt op creatievelingen die “gaan voor keuzevrijheid” en “niet willen opgaan in de grijze massa”, dan kan je je niet laten beperken doordat bepaalde campagnemiddelen niet binnen je bereik liggen. Ook al zal abseilend een spandoek van de top van de Peperbus uitrollen waarschijnlijk niet uitgevoerd worden.

Tijdlijn
Opvallend is dat ik geen negatieve reacties krijg op de vele tweets en facebookberichten die ik als algemeen bericht in mijn tijdlijn op alle volgers tegelijk afvuur. …

Over de auteur

Michel ten Hoove

Rondde op z’n 51ste de opleiding journalistiek af|begon weer met 🎷 lessen|is in opleiding als Taxateur/Gegevensbeheerder.

Door Michel ten Hoove